Tuesday, August 5, 2014

Let's live a little.

Život.

Život.

Život.

Čudna jedna stvar za ne?

Prolazi.. Previše brzo prolazi.

Vreme jebeno mnogo brzo leti. Toliko leti da mi dođe da se uhvatim za glavu kada vidim da sledeće godine idem iz grada u drugi grad zbog fakulteta. Ja. Ej, ja, STUDENT. Ja, koja i dalje ujutru uzmem eurokrem na kašičicu i pustim Sunđer Boba... Bože, kako vreme samo leti.

Ali, ovo nije tekst o meni, i o tome kako ja i dalje gledam crtaće, i davim se u slatkišima.

Ne, ovo je tekst o životu.

I ne, ovo nije jedan od onih zamarajućih tekstova o životu. Zapravo, ovo bi kao trebalo da bude neki motivacioni tekst. U tom sam duhu ovih dana. Šta ću. Potrudiću se da bude zanimljivo.

Ovo je tekst o propuštenim prilikama, prolaznosti života, brzini letenja vremena, straha od malih stvari, prepuštanju uživanju i još par stvari. Pa da krenem.

Propuštene prilike su gadna stvar da vam kažem ja.
One izjedaju.
One ubijaju.
One proganjaju.
One podsećaju.
Ne dozvolite da propustite priliku. Nema ništa gore nego kad znate da ste mogli, a niste.

I verujte mi, ne želite da bijete glavu sa onim "šta bi bilo, kad bi bilo".

Ako imate priliku, uradite to. Šta god bilo. Nemate šta da izgubite.

Sutra previše brzo stiže. I dok kažete "keks" situacija u kojoj ste se našli je deo vaše prošlosti i kroz glavu vam samo prolaze momenti koji bi se desili da ste nešto drugo preduzeli.

Zato znate šta? Pošaljite tu poruku. Otvorite tu konverzaciju, iskucajte to "Ej" i kliknite pošalji.
Nemate šta da izgubite.
Ups, pardon. Imate. Imate da izgubite i onu malu šansu koja vam je 50% zagarantovana nakon slanja poruke.
Nemojte da vas je strah.

Je l' vam se priča sa nekim? Pa, pozovite ga majku mu.
Stavite do znanja da vam taj neko nedostaje.

Ljudi, nažalost, nemaju tu moć čitanja misli. Zato nam je podarena moć govora. Kažite sve što vam je na duši. Ako za to, naravno, imate priliku.

Ne želite da ujutru ustanete i pomislite "Ej, pa mogao sam to da kažem/uradim.." ..

Ljudi moji, boli propuštena prilika. Vraća se u vidu sećanja svaki jebeni dan i udara vas po faci. Kao što već rekoh, proganja.

Želite da se ljubite sa nekim? Poljubite ga.
Želite da se grlite? Zagrlite.
Želite da razgovarate? Okrenite broj.

Ljudima je nekad potrebno staviti direktno do znanja šta želite Recite to. Skupite ta jebena muda i ispljunite. Nije teško.
Koga zavaravam? Jeste. Prejebeno je teško. Ali jebeno vredi. Zgaziti ponos zbog ljudi, vredi.
Naravno, zbog onih bitnih ljudi.

Nemojte da čekate da vam nešto padne sa neba. Uzmite stvar u svoje ruke. Rešite to sami. Bićete ponosni na sebe.

Život je kratak.

Pojedite taj sendvič sa slaninom, pa od sutra pazite na liniju.
Recite "Volim te" prvi. Ako to zaista iz dubine duše osećate. Nije greh voleti. Voleti je najlepše.
Smejte se glasno na sred ulice. Pa nek gledaju ljudi. Jebe vam se za ljude. Oni će uvek pričati.
Ostanite budni celu noć. Sačekajte izlazak Sunca.
Odvrnite muziku do daske i skačite po kući.
Lezite na krov visoke zgrade i gledajte zvezde.
Uživajte u tuđem uspehu.
Trčite po kiši.
Ljubite se na kiši. (jebete upalu pluća)
Provedite dan u krevetu, gledajući seriju.
A onda sledeći dan sa društvom napolju.
A onda sledeći sa porodicom.
Pevajte glasno. Onako baš baš glasno. Koliko god očajno zvučali.
Kažite joj da vam se sviđa. Previše je stidljiva da to uradi prva.
Devojke, izađite bez šminke.
Momci. Pa poljubite je. Vidite kako vas gleda u usne, dok gricka svoju donju.
Pročitajte dobre knjige, i gledajte sjajne filmove.
Grlite se satima.
Ljubite se dok usne ne zabole.
Udarite glavom u zid. Valja i to nekad. Naučite dosta.
Uradite jebeno šta vas čini srećnima. Jer ono što uradite i srećni ste, nije jebena greška.

Greška je propustiti priliku.
Greška je odustati od ljudi.
Greška otići bez pozdrava.
Greška je zbog ponosa izgubiti bitnu osobu.
Greška je da vam neko nedostaje a da mu to ne stavite do znanja.
Greška je ne poljubiti kad se to može.
Greška je pustiti iz zagrljaja prebrzo.
Greška je ne izviniti se kad zajebeš stvar.
Greška je ne oprostiti.
Greška je kajati se za ono što si uradio a bio PRESREĆAN.
Greška je širiti mržnju.
Greška je zapostavljati ljude.
Greška je davati lažnu nadu.

Život je jedan. Jedan jedini. Nemojte da razmišljate o tome šta ste mogli, već o tome šta ste uradili.

Za 50 godina, osvrnite se i kažite "Au jebote, al' sam ja tad imao muda."

Lep je osećaj kada prebrodite strah. Osećate se kao najjači čovek na planeti.

Iskucajte to "Ej" i pošaljite.. verujte mi na reč.




2 comments:

  1. Isidora hvala ti! Do sada sam mislila da moj zivot nema smisla, cak sam nekoliko puta pozelela i da ga okoncam, ali posle citanja tvog teksta, koji je veoma inspirativan, shvatila sam da zivot u stvari ima smisla i da vredi ziveti! Nadam se da ces nastaviti da pises ovakve nadahnjujuce tekstove, jer stvarno ulivaju nadu u zivot i u bolje sutra! N.S. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostala sam bez teksta.
      Hvala puno! Zaista mi je drago što je moj tekst ovako uticao na nekoga..
      Zatečena sam i iznenađena, pozitivno naravno.. :)
      Ovo mi puno znači, i ulepšalo mi je veče.
      Puno pozdrava! :)

      Delete